پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



پیام تسلیت
نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 3838
نویسنده : فرشید

                                             انالله و انا الیه راجعون

آن کس که مومن پاک بُوَد     پنج شنبه در پیش وجمعه در خاک  بُوَد

پیام تسلیت

 

خبردار شدیم که والده آقای ظاهر علی قلی زاده  به رحمت خدا رفت

مدیریت سایت روستای کلاته بالا  این مصیبت دردناک را خدمت خانواده های محترم قلی زاده و دیگر بستگان سببی و نسبی تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن  مرحومه و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

همچنین به اطلاع می رساند مراسم تشییع جنازه پنج شنبه22/3/93 وختم روز جمعه 23/3/93در روستای کلاته بالا برگزار می گردد.

 

((حضور سروران گرامی باعث شادي روح آن مرحومه و تسلي دل بازماندگان خواهد بود.))


:: موضوعات مرتبط: اخبار روستای کلاته بالا , پیام تسلیت , ,
:: برچسب‌ها: پیام تسلیت ,



بازدید : 3399
نویسنده : فرشید

مبعث، پرچم علم و معرفت را برافراشت

 تبریک عید مبعث

 مبعث در حقیقت روز برافراشته شدن پرچم رسالتی است که خصوصیات آن برای بشریت، ممتاز و بینظیر است. مبعث در حقیقت پرچم علم و معرفت را برافراشت. بعثت با «إقرء» شروع شد: «إقرء باسم ربک الذی خلق» و با «ادع إلی سبیل ربک بالحکمة و الموعظة الحسنة» ادامه یافت؛ یعنی دعوت همراه با حکمت. دعوت اسلامی در حقیقت گسترش و پراکندن حکمت در سراسر عالم و در طول تاریخ است؛ همچنان که بعثت، پرچمداری و برافراشته شدن پرچم عدل است؛ یعنی در میان مؤمنین، بندگان خدا و آحاد بشر، عدالت استقرار پیدا کند؛ همچنان که رسالت، برافراشتن پرچم اخلاق والای انسانی است؛ «بعثت لأتمم مکارم الاخلاق». خدای متعال خطاب به پیغمبر میفرماید: «و ما أرسلناک الا رحمة للعالمین»؛ یعنی همه‌ی چیزهایی که بشر - در همه‌ی زمانها، در همه‌ی شرایط و در هر نقطه‌ی عالم - به آن نیاز دارد، در این بعثت گنجانده شده است؛ یعنی علم و معرفت، حکمت و رحمت، عدل و برادری و برابری؛ چیزهای اساسیای که جریان زندگی سالم انسان به اینها وابسته است. حتی با این‌که در اسلام، جهاد مقرر شده است، و جهاد یعنی مبارزه با زورگویی و تجاوز -البته بعضی کسان به طور بدخواهانه، اسلام را به خاطر حکم جهاد، دین شمشیر معرفی کردند- اما همین اسلام میفرماید: «و إن جنحوا للسلم فاجنح لها و توکل علی الله»؛ یعنی باز آن‌جایی که شرایط اقتضا میکند، صلح را بر جنگ ترجیح میدهد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار روستای کلاته بالا , عید مبعث , ,
:: برچسب‌ها: عید مبعث , بیانات رهبر معظم در مورد بعثت پیامبر , تبریک عید مبعث ,