پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بهار بارانی
نوشته شده در دو شنبه 18 فروردين 1393
بازدید : 3367
نویسنده : فرشید

 بهارروستای کلاته بالا  بارانی شد

اصولاً روستای کلاته بالا و تمامی روستاهایی که در حاشیه کویر واقع شده اند با کمبود بارش باران که به طبع کمبود آب های جاری وسفره های زیر زمینی را دارد ،مواجه هستند

در خشکسالی های 15 سال گذشته  روستای کلاته بالا با کمبود شدید آب مواجه بوده است به حدی که آب شرب روستا ،  به وسیله تانکر از قاین تامین می شده است سال گذشته بارش باران خوب بود ولی متاسفانه درختان تنومند طاقت این همه خشکسالی را نداشته و همگی به جز درختان زرشک خشک شده اند .

بارش شدید باران  در اسفند ماه  92  موجب خسارت به زمین های  کشاورزی شده است ولی مردم روستای کلاته بالا و روستا های همجوار را  شادمان کرد و موجب شکر گزاری مردم گردید .

بهار روستای کلاته بالا بارانی شد  علاوه بر بارندگیهای  اسفند ماه درروزهای 14و15و16  فروردین ماه بارش باران  ادامه یافت و  کشاورزان و دامداران را مسرور و شادمان کرد .

چنانچه تغییر ناگهانی دما تا اواخر اردیبهشت ماه اتفاق نیافتد  بارندگی های این چند روز ، نوید بخش  بهاری خوب برای کشاورزان  خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار روستای کلاته بالا , بارش باران , ,
:: برچسب‌ها: اخبار روستای کلاته بالا , بهار , بارش باران ,